Tuesday 26 August 2014

SEMINAR MUDAHNYA MENYUSU

Apa khabar ibu?

Saya Ain, Pakar Laktasi anda. 

Saya mohon maaf jika ilmu dan perkongsian saya sebelum ini masih tidak sampai kepada ibu. 
Saya harap masih belum terlambat untuk saya berkongsi dan memberi bantuan kepada ibu yang memerlukan.

Hari demi hari saya menerima pelbagai luahan hati dari ibu menyusu.
Penat, sakit, susah, tidak cukup susu, tak tahu cara menyusu yang betul serta suami dan mak mentua yang tak menyokong.

Tahukah ibu, detik yang PALING penting adalah bagaimana MEMULAKAN penyusuan.
TEKNIK dan MINDSET perlu selari.

Jadi saya terpanggil untuk berkongsi secebis ilmu dan pengalaman yang saya ada ini dengan anda yang BAKAL bergelar IBU BAPA buat kali pertama khususnya.
Ya, peranan BAPA tidak kurang hebatnya.

INI PANGGILAN UNTUK ANDA!

Abaikan mesej ini jika anda rasa tak perlu TAPI jangan sudah terantuk baru tengadah ya!

Buat permulaan, kelas akan diadakan di Kelana Jaya seperti di butiran.

Ini BONUS!
Saya akan bongkarkan sebuah ilmu yang tak pernah dapat dari buku mahupun Mr Google.

Saya akan tunjukkan demo :
Rahsia memaksimumkan kuantiti susu dengan penggunaan pam susu.
Pengurusan EBM yang betul secara LIVE!

Saya tak mahu anda buat silap seperti saya mula-mula dulu.

Saya nak bagi lagi satu BONUS TAMBAHAN kerana saya rasa nak beri semua ilmu yang saya ada.
Ibu-ibu yang mendaftar sebelum 31 Ogos 2014 ini, LAYAK untuk dapat E-BOOK “AKU PEJUANG PENYUSU” secara percuma di mana saya telah membongkar kaedah intensif untuk menguatkan hati ibu untuk menyusu dengan bahagia.

Yuran pendaftaran RM50 (couple).
Boleh bawa suami, mak sendiri, mak mentua atau kawan.
Terpulang kepada anda.

Cara daftar seperti di bawah.

Marilah kita berjumpa.
Saya ingin sangat bertemu dengan anda!

==========
CARA DAFTAR
==========

☛ PM Facebook ‘MUDAHNYA MENYUSU' di sini :

https://www.facebook.com/messages/PumpOnTheGo

atau…

☛ Telegram ‘MUDAHNYA MENYUSU'
: 013-395 3934

atau...

☛ Email : pumponthego@gmail.com

#mudahnyamenyusu
#pumponthego
#breastfeeding



No comments:

Post a Comment